Du kan bestemme!

Hei dere. I dag har jeg fått regulering nede, så jeg har litt vondt i nede tennene. Men det går bra da, ble ikke så utrolig stor forskjell når jeg fikk nede. Den oppe har jeg jo nesten hatt en halvt år. Når jeg kom hjem i dag så var det første jeg gjorde var og tok bilder, siden jeg vill ha en ny header her på bloggen. Hadde satt stor pris på viss en av dere vill lage en for meg, men viss ikke så har jeg allerede 3 stk, så viss du liker noen av de så kommenter hvilken du likte best. Viss du vill lage en for meg, så send meg en mail, så sender jeg de bildene jeg vill ha. Siden legger bare de headere jeg har fått til nå i innlegget. Bare send meg en rask mail om du vill lage en for meg.

Senere i dag skal jeg gå en tur sammen med Mico, siden det er utrolig fint vær ute. Kunne nesten ikke vært et bedre vær midt i vinteren. Jeg tok bilder i t-shorte og var ikke kaldt, tok bilder i 30 min eller noe sånt. Nå har jeg nettopp skypet sammen med Madelen, og skyper med Milena nå. Jeg og Milena skyper alltid når det er noe viktig vi må si hverandre. Forresten mailen min er [email protected] om du vill kontakte meg. 

Likte du best 1, 2 eller 3 headeren?

Klem Therese.

12 kommentarer
    1. Nummer 3 var best! Du smilte mest der, og kvaliteten på bildene var mye bedre! Værsåsnill velg nr 3<3

    2. Hei, jeg skriver vel kommentaren litt seint. Uansett. Alle sammen var veldig fine, men jeg tror og regner med at du klarer å smile med tennene også! Jeg kjenner deg ikke, så jeg vet ikke om du smiler sånn til vanlig, men hvis det ekte smilet ditt er at du viser tennene så tror jeg det blir enda finere:-)
      Men alle bildene var pene da, det er bare noe jeg la merke til da jeg bladde forbi.
      Gjerne besøk bloggen vår. Min og ei annen venninne.
      ekskrementer.blogg.no

    3. Anonym: Jeg smiler ikke med tenne til vanlig, siden etter jeg fikk regulering så har jeg begynnte og smile med munnen igjen. Og det er jeg vant til og jeg liker og smile sånt, og jeg smiler sånt til vanlig så…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg