BAD DAY

Hei alle sammen. I dag har jeg vert på sånn Pomeranian treff, tror jeg de kalte det. Det er sånn at noen andre Pomeranian hunder treffes, så leker de og sånt. Var første gang jeg var med, å det var veldig surt vær men det var kjekt da. Senere i dag så skal Madelen og Frida sove over hos meg, siden i går kveld skjedde det noe. Som kanskje noen lurer på siden jeg skrev et grine fjes på my story, og mange lurer på hvorfor. Jeg føler meg ikke helt klar til og snakke om det, men jeg har snakket en del med venner om det. Jeg har noen fantastiske venner, som jeg aldri kunne klart meg uten!

I går kveld hadde jeg besøk av Erik, og før han gikk hjem så startet chaten med meg å Håvard. Han ville skype med meg, siden han skulle fortelle meg noe, men jeg kunne ikke og siden Erik var her. Så sa jeg til Erik at jeg skulle legge meg, så da gikk han hjem. Så kom meldingen fra Håvard, som jeg egentlig aldri ville høre. Jeg satt på badet, for og pusse tenne siden jeg var trøtt. Selvfølgelig måtte det stå på ,meldingen “Jeg tror vi må gjøre det slutt” Da startet tårene og trille.. Jeg sendte melding til Ida, og hun sa ut hun kunne komme ned selv om klokken var 12. 

Er godt og vite at jeg har en bestevenn som bur nærme deg, og er akkurat som en søster for deg, en som er der for deg. Jeg var helt ut av meg, jeg var sint og trist på samme tid. Men Ida fikk meg i mye bedre humør, og fikk smile mitt på plass igjen. Jeg er enda utrolig lei meg, Vegard og Madelen gjorde det også slutt i går, Madelen og ble helt fra seg. Så Frida ville muntre oss opp med og kjøpe is og ha jentekveld. Så i kveld skal vi ha “No boys” kveld, og bare kose oss! Vi har planleggings dag i morgen, og det var egentlig veldig bra. Jeg kan enda ikke tro, at Håvard og jeg har gjort det slutt. 6 måneder med en herlig gutt. 

Har du mistet en du er glad i før?

Klem Therese.

12 kommentarer
    1. Uff, det er ikke hyggelig. Håper det går bedre med dagene!
      Kjæresten min reiser til militæret, så kan gjennkjenne følelsen, selv om den mest sannsynlig ikke er helt lik :/
      Håper du får en kjempe fin søndagskveld 🙂

    2. Hei Therese❤️!! Stor fan!!! Når jeg leste det synes jeg utrolig synd på deg! For du er så pen og snill!!!! Men det finnes helt sikkert mange andre som er drit forelska i deg❤️❤️ Det lover jeg!! Men jeg lurer på om du kan ha en morning routine?

    3. Stakkar deg!! Men tenk på at han mister ei heilt fantastisk jente som ingen andre er lik!
      Eg vett at kommer til å møte en ny fantastisk gutt! <3
      Kos deg med jentene, Therese! og husk at det er mange andre fine gutter der ute! 😉

    4. Stakkar deg Therese! Kjønner ikke at noen kan slå opp med deg!!!
      Du er så utrolig vakker, pen, snill, grei, blid osv..
      Jeg kunne skrivet over tusen ting om deg men..😘
      Men slapp av du finner sikkert en helt fantastisk gutt for jeg vet 100000 % sikkert at det finnes mange som kunne tenke seg en som deg!
      Kos deg masse med vennene dine:)

    5. Syns så synd på deg og madelen😭💜dere er jo så fine jenter! Også slår dei opp med dere😒ikke bra😞støtter dere

    6. Slå opp med en som deg? Det er umulig vel?
      Du er jo så ubeskrivelig vakker, morsom, snill og søt:-))
      Kjenner meg igjen i det, kjæresten min slo opp i går etter to år:-/(
      Håper du får det fint med vennene dine!
      Xoxo Tara

    7. Hei therese😜 jeg er en stor fan 😘 når keg leste dette begynte tårene mine å trille også 😢 for Håvard er en stor dust 😡 han forstår virkelig ikke hvorf fantastisk du er😍 og hvis han ikke ser hvorf snill søt pen omtenksom fantastisk jente fortjener han deg ikke😭 jeg synes du er vært mye mere en å bli dumpa på meldinger han kunne værtfall sakt det ansikt til ansikt men som det ikke er nok så blir jo du kjempe lei deg han er en diger dust

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg