HØYEST PÅ ØNSKELISTEN

Hei. Jeg har tenkt til og dele noe ting jeg ønsker meg av dere, jeg har postet et sånn innlegg her før en gang. Men jeg syns det var en kjekt og kanskje gi dere litt inspirasjon, det er jo en av de kjekkeste tingene med og være blogger! Jeg ønsker meg en del ting som koster litt, derfor gjør jeg sånn hjemmearbeid sånn at jeg får lommepenger. Så nå holder jeg på og spare til litt ting som jeg ikke bare kan få i løse luften.. Tar ikke akkurat alle ønskene mine på et bilde, men jeg starter med noe. Vi får se om jeg gjør dette en annen gang og, så hadde vert kjekt om dere kom med en tilbake melding om hva dere syns om at jeg gjorde dette 🙂 

Jeg skal på Cheerleadning i dag, men først skal jeg stusse håret, siden det er veldig slitt. Jeg gleder meg til og få fikset det litt, men derfor får det ikke kommet resultat før i morgen. Siden på kvelden blir det jo mørkt fort, derfor får jeg ikke tatt noen bilder. Men skal på gjort det i morgen, treningen slutter fem og er hjemme ca halv seks så det kommer nok et innlegg til bare nærmere kvelden.


KLOKKEJAKKESOLBRILLERGENSERLEPPESTIFTSKO

Hva er høyest på ønske listen din?

Klem Therese.

10 kommentarer

Siste innlegg