IT’S FRIDAY

♥ Hei alle mine fantastiske lesere. I dag er det endelig fredag, og det betyr at det endelig er helg. I dag har jeg følt meg trøtt, og sliten kanskje fordi jeg syns Fredagen er en av de hardeste dagene på skolen siden vi har to timer matte og engelsk. Det er de to fagene jeg sliter mest med, å jeg kan fort bli lei av ting og da blir jeg sliten haha. Når jeg kom hjem, lagde jeg meg mat sammen med søsteren min. Siden det ikke var middag før senere.

I dag skal jeg kjøpe Just dance 2015, med Pappa siden jeg har ønsket meg det til jul. Jeg fikk det ikke da, derfor skal jeg kjøpe det for mine egne penger. Det er et utrolig kjekt spill, til dere som ikke vet hva det er. Så er det et spill der du danser, og har Wii kontroll hånda og danser til en dans du velger. Så kan du danse sammen med venner viss du har flere kontroller, det er kjekkere enn det høres ut. Jeg har spillet det en del ganger hos Madelen, så det var egentlig der jeg fikk det fra.

Uten om at jeg kommer til og danse på fredags kvelden så kommer jeg nok til og se Mitt dansecrew sammen med Familien eller en venn. Jeg elsker Mitt dansecrew, det er utrolig kjekt program, siden jeg er ikke så fan av idol. Jeg er ikke den typen som liker og se på Idol, følger aldri med på det. Så endelig kom det noe som er for meg, kjempe kjekt og se på hvor gode de har blitt på så kort tid. Dere vet det kanskje med jeg heier på Sophie Elise, tror ikke det kom som et sjokk. Så det blir en del dansing i dag, har invitert Ida til og komme på besøk. spørs om hun kan. Kommer vertfall en oppdatering senere i dag.

I går var jeg på noe sammen med klassen, det var noe sånt Klassisk musikk konsert greier. Det er noe som alle sjuende klasser på skolen vår skal, var utrolig kjedelig for og si det sånt. Så nå får dere se noen bilder fra hvordan jeg så ut, vi skulle være pent kledd.. HA EN FIN FREDAG MINE SKJØNNE LESERE 

Liker du og danse? Ser du på Mitt dansecrew?

Klem Therese.

 


6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg