♥ Skal bli Foster-søster

Hei. Dere skjønner kanskje litt når der ser overskriften, jeg skal altså bli Foster søster for en jente som er 10 år gammel. Jeg gleder meg ganske mye, har sommer fugler i magen til og få møte hun siden jeg har hørt så mye positivt av hun. Jeg har alltid hatt lyst på en lillesøster,men jeg ble selvfølgelig fødd sist haha, så jeg ble den miste i flokken. Så jeg har alltid hatt lyst på en lillesøster. Jeg har ikke nevnt her på bloggen før at vi skal være fosterfamilie siden jeg tenkte ikke og skrive det her før det var helt av klart 

I starten altså det var i høst, vi spiste middag så fortalte mamma og pappa om vi kunne tenkt oss å være fosterfamilie. Vi var litt usikker da, men vi bestemte jo oss ikke da, mamma og pappa gikk på et kurs for og få vite en del mer om dette. Vi så noen filmer som vi fikk på minnepinne, og jeg bestemte meg ganske fort. Jeg tror dette kommer til og bli ganske kjekt og spennende, og få et nytt “familiemedlem” Vi hjelper jo på en måte andre når vi tar noen andre inn i familien vår, som kanskje ikke har hatt det så bra. Jeg ser frem til dette og tror det kommer til og gå veldig bra 

Hun er veldig “lik” oss liker og turne sånn som meg og hun virker veldig koselig og snill. Hun begynner jo i 5.klasse så det vill jo si at hun er 2 år mindre enn meg  Hun kommer i Vinterferien, og før vinterferien kommer hun på besøk et par ganger, så skal hun overnatte. Jeg har to søstre, en bror, to foreldre og en hund. Broren min bur ikke hjemme lenger derfor har vi plass til en til. Jeg er kjempe glad i alle i familien, og jeg tror jeg kan lett bli glad i hun nye som kommer ♥ Jeg kommer jo til og skrive mer om dette, når tiden kommer. 

Kjenner du noen som er fosterfamilie? Eller er du det selv?

Klem Therese.  

8 kommentarer
    1. Høyrest veldig gøy ut!! Jeg har også alltid hatt lyst på en lillesøster fordi jeg er også den minste i søskenflokken!! Jeg synest du er kjempe heldig som skal få en lillesøster!!

    2. Hei eg har også veldi lyst på ein lille søster
      Siden eg er minst i flokken og eg har 3 store søsterer og 1 halv søster
      Så du er veldi heldig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg