♥ FØRSTE MØTE MED FOSTER-SØSTRA MI ♥

Hei alle sammen. I dag har jeg hatt en super dag, siden jeg fikk endelig møte foster-søstera min. Har gledet meg veldig mye til fredag, og i dag var det endelig fredag! Hun heter faktisk nesten det samme som den andre søstera min, eller de heter det samme bare en liten forskjell♥  Siden storesøstera min heter Karoline, og hun jeg møtte i dag heter Caroline med C det merket jeg i dag var litt avansert, siden når jeg ropte på Karoline så reagerte jo begge to. Men jeg tror dette kommer til og gå super bra, Caroline var kjempe snill og hyggelig. Jeg utrolig spent når broren min kom og hentet meg på skolen i dag, siden det var første gang jeg så hun 

Vi visste hun rommene først, hvor ting var og litt sånt, etter på spiste vi Taco siden hun kom jo rett etter skolen og da skulle vi spise. Vi bladde gjennom en del tapeter, siden hun må jo velge seg en tapet som hun kan ha på det  nye romme sitt. Vi spilte også litt Wii, siden broren min har nettopp fått jeg en ny Wii og siden hun syns det var kjekt så gjorde vi det. Vi snakket jo en del også, om hva vi likte og gjøre på fritiden og sånt også så vi ble mye bedre kjent og sånt.

Hun var vertfall en utrolig herlig jente, og tror vi kommer til og trives kjempe bra og nå gleder jeg meg masse til søndag siden da kommer Caroline igjen. Etter Caroline og de hun bur hos nå hadde kjørt hjem igjen, så kjørte jeg, Charlotte og Karoline på Amanda siden vi skulle kjøpe litt klær og noen så ting. Nå er jeg hjemme igjen og sitter og blogger og skal snart sette meg ned og se på serie og lage meg kakao 

Hva har du gjort på i dag? 

Klem Therese.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg