VALENTINES DAY

Hei og god Valentines day til dere! Dette er en av mine favoritt dagene mine i løpet av året, siden det er en dag der du kan være sammen med kjæresten og kose deg eller være sammen med en utrolig god venn du setter pris på. I dag skal jeg være sammen med Håvard og kose meg siden det er selveste valentines day og jeg gleder meg utrolig mye til og se han siden er en god stund siden sist. Begge har hatt det travelt med forskjellige ting og derfor har vi ikke hatt tid til hverandre så skal bli deilig og se han igjen! I dag skal jeg bruke lørdags dagen på han og meg, tror jeg kommer til og være der en god stund siden nå har vi tid.

I dag har det vert et utrolig utrolig fint vær, nesten sommer allerede jo jeg kunne jo gå ute i t-shorte. Så utrolig fint vær på vinteren er ikke ofte vi har så det var jo bra det ble så fint vær den dagen jeg skal være sammen med Håvard. Etter jeg våknet i dag har jeg bare vert ute og tatt bilder og sånt ikke noe mer enn det.. Men jeg håper dere får en fin Valentines day sammen med kjæresten din eller en venn! Kommer sikkert et litt sent innlegg når jeg kommer hjem.

Hva skal du i dag ?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg