GLAD I DERE

Hei dere. I dag har jeg vert i badehallen sammen med Caroline, Erik og Madelen utrolig kjekt. Vi var der ganske lenge, jeg og madelen snakket neste bare sammen da. I mens Erik og Caroline gikk og hoppet osv. Vi rusjet i rutsjebanen alle sammen da så vi fant på noe sammen også. Når vi var ferdige i badehallen så lagde vi en video som jeg skal poste på videofy i morgen (@theresesorenes) Den heter 7 second challenge, og den ble super morsom!

Dere bør absolutt sjekke den ut i morgen, tror dere kommer til og like den. Det er ikke alle som har videofy da, jeg kommer ikke til og poste den her siden den ikke er den beste redigeringen siden den var litt vanskelig og redigere den. Nå er alle sammen hos meg og skal kanskje se en film eller noe sånt, vi skal se operasjon arkits den filmen er super braa! Elsker den har sitt den et par ganger. Håper dere liker bildene vi tok sammen 🙂 Ha en fin kveld alle sammen.

Har du videofy? Hva heter du der?

Klem Therese.

6 kommentarer
    1. Fint bilde foresten terese caroline de er sikert fåke er snille eg like blogen din foresten terese du er hygeli og snill

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg