BESØK AV MADDE

Hei alle sammen. I dag har jeg har jeg hatt besøk av Madelen og vi lagde jo videoer som vanlig. Vi lagde både the smelling challenge og whisper challenge, vi kommer til og legge de ut på videofy og tror de kommer til og bli veldig bra. Vi såg også på en serie som heter life unexpected den er utrolig bra og kan anbefale den sterkt til dere. Senere så gikk vi opp til Caroline, Erik og Stine de såg en film og det ville vi også være med på.

Husker ikke helt hva filmen de såg heter, etter på så begynte jeg og madelen og redigere videoene. I morgen skal jeg til Bergen med familien min så det kommer innlegg om det på lørdag siden jeg ikke har pce eller noe sånt i Bergen. Gleder meg veldig mye,vi skal på akvariumet og shoppe og sånt så jeg gleder meg veldig mye. Vi kommer hjem sånn seint på kvelden.

Har du noen gang vert på Akvariumet? Var det kjekt der?

Klem Therese.


JEG HAR LAGD NOEN COLLAGER HÅPER DERE LIKER DE.


3 kommentarer
    1. Bor i Bergen så har vært det tusen ganger helt fra jeg var liten😄 Ja det er veldig kjekt der og du får se masse kule dyr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg