TING VI JENTER GJØR

// Tipset til instagramen til @Forjenter

Hei dere. Nå ligger jeg på teppe mitt og er egentlig klar for og gå i seng før jeg skal stå opp i morgen før, jeg reiser til Bergen sammen med familien min. Jeg er nok allerede i bergen når dere leser dette innlegget siden jeg skrev det på kvelden i går, siden jeg ikke får tid til og blogge noe i dag. Men jeg har vertfall tenkt og dele noen ting som er typisk oss jenter!

Jeg bare elsker og lese sånne ting som dette siden du kan allitd kjenne deg igjen av noe, er ikke en gang jeg ikke har gjort det. Håper dere får en fin dag alle sammen, og gjerne gi et lite hint om du vill ha en innkjøps video fra bergen 🙂


Kjenner du deg igjen av noe av dette?

1. Når du er på et offentlig sted så er det alltid et sikkerthetskamera og da vinker vi alltid, gjør en grimase eller begynner og danser foran det.

2. Når det skjer noe som noen kanskje ikke kommer til og tro på eller det skjer noe helt spesielt så ønsker vi oss alltid at vi kunne ta bilder med øynene.

3. Vi lurer alltid på hvordan vi ser ut i andres øyner eller hva de tenker om oss, vi er alltid nysgjerrige.

4. Dette skjer alltid med oss: En film er 2 timer. Gjett hvilken scenene som kommer når foreldrene våre kommer inn..?

5. Vi hater når folk bruker lang tid på og sende, så siden det tar så lang tid, blir vi spente… Også sender de bare “Hei eller Ok”

6. Når mobilen vår faller blir vi så redde og lei oss, Og når venninnen vår faller ler vi.

7. Når vi blås ut et stearinlys så tar vi alltid på det smelta stearinet og venter til det stivner og drar det av etter på! 

Klem Therese.

————————————————

MEG UTEN SMINKE 😮

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg