VINTERFERIEN OVER

Hei alle sammen. Nå er det skole og vinterferien er over, egentlig utrolig kjedelig! Jeg var så utrolig trøtt i dag, og i tillegg var jeg forkjølet osv. I dag skal jeg prøve og gjøre mest mulig lekser, så skal jeg også være sammen med Ida siden vi har planer om noe. Var veldig deilig og se alle vennene mine i klassen da, siden den enste fra klassen jeg har vert med er Madelen så jeg savnet de andre litt.

Nå har vi starta med en fotball turnering på skolen, da skal vi spille kamper mot andre og sånt. Håper vi kommer langt, men det viktigste er jo og ha det morsomt og ha det kjekt sammen med venner. Jeg og Caroline holde på med en video til dere nå, siden har fått mange spørsmål om hun kunne være med i en video. Så hvorfor ikke? Så kommer nok en video i løpet av uken.

Har du vinterferie eller ikke?

Klem Therese.

6 kommentarer
    1. Fin blogg og fine bilder !! Du er kjempe fin:)
      Eg har hat vinterferie og begynte på skulen i dag 🙁 Kunne hat ei veke til, haha.
      Lykke til i fotballturneringa .
      ( gjerne gå innom bloggen min )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg