MIN TIRSDAG

Blææh, nok en gang er jeg syk! Jeg har kjedet meg så utrolig mye i dag, men sånn er det jo og være syk man kan jo ikke gjøre noe med det. Det enste jeg har gjort til nå er å spise, se på tv og være på instagram. Jeg hater og være syk, siden du kan jo akkurat ikke være sammen med venner sånn som når du er frisk og sånt. Men jeg har jo en skjønn lillesøster som muntrere meg litt opp da.

Jeg har begynt og planlegge en DIY til dere siden jeg ikke har noe bedre enn og gjøre. Jeg gleder meg veldig mye til og visere dere det, tror dere kommer til og like den videoen, tror det kommer til og vare en stund. Jeg har to forskjellige ting, så jeg har ikke bestemt meg helt enda men skal jo ikke ha den enda så.

Gleder du deg til min første DIY video her på bloggen?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg