KJEKK DAG MED KLASSEN

Hei dere. I dag var jeg jo på ski-dag sammen med mellomtrinnet, på skolen. Jeg syns at det var veldig kjekt og jeg gikk helt opp til olalia. Olalia det var der vi gikk på langrenn, jeg går jo aldri på langrenn men det gikk veldig fint. Det var et langt stykke og gå opp, men når vi skulle ned igjen så rant vi nesten bare. Først gikk jeg sammen med Madelen & Frida, det ser dere på ene bilde. Men så følte Madelen seg ikke så bra, og frida hadde vondt i skuldrene tror jeg.

Så da gikk jeg et langt stykke sammen med Caroline, og så gikk jeg sammen med Caroline, Kristine og Kristine. Når vi endelig hadde komt opp til hytta så spiste vi, og noen grillet. Så tok vi noen bilder, så jeg har noen minner haha. Etter en god stund måtte vi ned igjen, sånn at vi rakk bussen tilbake til skolen! Tror alle hadde det kjekt, og jeg så mange smil igjen turen så 🙂 Nå skal jeg kose meg, siden det er Fredag og endelig Heeelg!

Håper alle sammen får en super helg 🙂

Stor klem Therese.

1 kommentar
    1. Kan du ha et spørsmål og svar – innlegg? Jeg lurer på noen ting. Hvordan er forholdet mellom deg og Caroline? Hvordan fikk / vedlikeholder du kroppen din? Du er så perfekt! Har du regulering, i såfall … når skal du ta den av? Hva driver du med på fritiden? Favorittmerke? Hvilken land har du vært i?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg