VINTERLYD STAVANGER

Hei alle sammen! Først må jeg bare si at jeg har hatt en helt fantastisk dag det må jeg bare si, jeg så faktisk the main level live! Jeg ble så utrolig glad når de kom på scenen, elsker de så sinnsykt mye! Bra at vi var helt fremmest med scenen. De er utrolig flinke til synge og de lagde så utrolig mye liv på scenen! De andre artistene syns jeg og var utrolig flinke, alle sammen lagde masse liv på scenen.Publikum var blinde og alle skrek og sang med, slev om det var regn/ våt/ kaldt.

Jeg fikk møte bloggeren Jennie sofie etter konserten, eller jeg såg hun så tok jeg bilde med hun. Jennie var utrolig hyggelig og ikke minst pen! Vinterlyd kan jeg anbefale sterkt til dere, wow kommer aldri til og glemme denne dagen! Det å se The main level live var helt fantastisk, wow har ikke ord! Så fikk jeg også dele denne fantastiske dagen sammen med min aller bestevennine Ida 🙂

Har du vert på vinterlyd eller skal du kanskje?

Klem Therese.

Meg og Ida før konserten!

Her er noen bilder av noen jenter som ville ta bilde sammen med meg & meg og Jennie & Alexander (tml) & Laurent (tml) & meg & ida i insta frame!

ÆÆ enda mer av The main level !

6 kommentarer

Siste innlegg