BILDEKONKURRANSE

Hei alle sammen! Husker dere da jeg hadde en bilde konkurranse her på bloggen, som jeg skulle ha før jeg skulle ha en giveaway. Men nå har jeg vertfall trukket en vinner og hun heter Malin, og hun driver på med turn og klatring på fritiden. Hun er også mye med venner og hvis ikke de er i Stavanger eller sandnes står de på pennyboard eller bare har det kjekt!

Denne gangen gikk bildekonkurransen ut på at dere skulle sende meg outfiten deres på instagram. Det kom inn mange kjempe fine outifter men kunne bare velge en, så da ble det Malin denne gangen. Husk har planer om en giveaway om ikke alt for lenge, vi får se når det blir! Gleder meg.

Outfiten hennes er: Cardigan: Cubus, Topp: Only, Thights: New yorker og skjerf: Accessories..?

Hvilke type konkurranser vil dere en annen gang?

Klem Therese…

6 kommentarer

Siste innlegg