SMOOTHIE

Hei alle sammen! I dag er jeg skikkelig trøtt haha, helt siden jeg kom hjem fra skolen 12.00 så har jeg bare slappet av og kun sitt på serie! Jeg lever live må jeg si haha, jeg har tenkt og komme meg ut snart da og gå en tur med Mico. I morgen er det siste dag før påskeferien på skolen, og jeg kjenner det skal bli godt med ferie. Jeg har en overraskelse til dere i påskeferien også hihi.

Denne uken har jeg vert så sykt hekta på smoothie, så jeg lager det liksom 2-3 ganger til dagen haha. Jeg bare elsker det, og det er noe av det beste jeg kan få og drikke. Jeg har faktisk fått en del spørsmål på snapchat&Instagram hva jeg har i den, så det er det jeg skal fortelle dere nå. Min smoothie er utroolig enkel og lage. 

Min smoothie består av:

– Frosne bær (Banan, jordbær, noen få blåbær)

– 2-3ss vanilje yoghurt

– Eple juice (tar så mye til det dekker bærene)

Lager ofte tropisk smoothie også, spørs helt til hva jeg vill ha. Jeg bytter bare ut bærene til Tropiske frukter.

Jeg elsker den blenderen som man tar flasken rett på, det tar deg jo bare 3 sekunder og lage smoothie. Enkelt og lage når du skal på skolen!

Er du sånn som meg så elsker smoothie?

Klem Therese…

10 kommentarer

Siste innlegg