GIVEAWAY

Hei alle sammen! Jeg har jo fortalt dere at jeg skulle ha en overraskelse her på bloggen og det er en giveaway! Jeg har gledet meg så utrolig mye til og ha den her på bloggen, så da klarte jeg ikke og vente til i morgen. Du kan vinne: Victoria secret Body lotion og Bodymist, Mac leppestift, dry shampoo, ansikt maske og en concealer. Husk jeg frakter, men jeg frakter bare til folk i Norge! 

Dette må du gjøre for og være med:

 ♡ Reposte et bilde av giveawayen på instagram med hashtag #Theresesorenesgiveaway (privatbrukere må sende bevis på dm)

 ♡ Skrive hvorfor du bør vinne under bilde ditt på instagram!

 ♡ Svar på disse spørsmålene (alle svare ligger på bloggen) og skriv instagramen din og.

– Hvilken by var det jeg var på vinterlyd?

– Hvilken hunderase Mico er?

– Hvilken måned jeg fyller år i?

Her ser dere alt dere kan vinne. Lykke til alle sammen, håper mange blir med!


 

Skal du bli med? Vill dere ha flere giveawayer?

Klem Therese…

85 kommentarer
    1. Du var på vinterlyd i Stavanger🌸
      Hunderasen til Mico er pomeranian🐶
      Du fyller året i april🌿
      IG: moonicaaim

    2. (1) Du var på vinterlyd i Stavanger💕
      (2) Du har bursdag i April💕
      (3) Mico er pomeraian💕 aner ikke hvordan de skrives

    3. 1. Du var på vinterlig i Stavanger
      2. Du har bursdag i. April
      3. Mico er pomerian(ver ikke hvordan det staves
      Instagram: @tuvaigland

    4. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger
      2. Mico er pomeranian
      3. Du fyller år i april💗
      Instagram: @heiberg_privat💗

    5. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger💕
      2. Mico er en pomeranian💓
      3. Du fyller år i april😍
      IG: @emilie_alexandra03❤️

    6. Du var på vinterlyd i Stavanger✨
      Du fyller i april🌸
      Hunden din er en pommeranien💞 (vet ikke hvordan det skrives)✨👌

    7. 1. Du var på vinterlyd I stavanger💘
      2. Mico er pomaranian😍🐶
      3. Du fyller år I April😍
      IG:Razan_spam💘
      Kik: Razanyaser 💘
      PS: Love you😍💘

    8. Du var på vinterlyd i Stavanger🌸
      Hunderasen til Mico er pomeranian🐶
      Du fyller året i april🌿
      IG: Mariapoptamas

    9. Du var på vintelyd i Stavanger💙
      Mico er pomeranian💙
      Du har bursdag i april💙
      Ig: @katrinepriiiv

    10. 1😚Du var på vinterlyd i Stavanger.
      2😚Mico er ein pomeranian eller viss det e sånn dt skrives😂
      3😚Du fyller år i april.
      PS:Møtte deg på Sentere i dag😂

    11. 1) stavanger💜så deg🙌
      2)Mico er pomaranian😍(vet ikke hvordan d skrives😁)
      3) du har bursdag i April🌷
      IG: jenta_fra_norge_privat

    12. Du var på vinterland i Stavanger ✨
      Mico er pomeranian ✨
      Du har bursdag i apriil 🙊👏🎂
      Vil sykt vinne, ig: birgittelinge

    13. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger 💘
      2. Mico er Pomeranian 💕
      3. Du har bursdag i april 💘🎂
      Håper jeg vinner 💘💕 IG: @livetsomruba 💕

    14. (1) Du var på vinterlyd i Stavanger ✌️💘
      (2) mico er en pomerian😽
      (3) du fyller år i april💗
      Ig: @tumblr.milka

    15. Du var på vinter lyd i Stavanger
      Mico er ein Pomeranian
      Du fyller året i April

    16. 1. du var på vinterlyd i stavanger😍(så deg😏)
      2. Mico er en pomerainian😍😍
      3. du har bursdag i April💛
      ig: @hinna_priv
      har sendt deg bevis😘

    17. 1) du var på vinterlyd i Stavanger
      2) Mico er en pomeranian
      3) du har bursdag i april
      Heter julie_eikje på Instagram ( hvis det var det jeg skulle skrive)

    18. Du var på vinterlyd i Stavanger💗
      Mico er en pomarain💕
      Du fyller år i April💎
      Instagram:Tinatinkica
      Håper du kan ta en liten titt på bloggen min👌

    19. 1) Du var på vinterlyd i Stavanger.
      2) Mico’s rase er pomeranian.
      3) Du fyller 13 i april
      IG: theresewow , skummetmelk.no og theresehandball

    20. Du var på vinterlig i Stavanger!
      Mico’s rase er pomeranian💗
      Du har bursdag i april👌
      Ig: Une.privv

    21. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger
      2. Hunde rasen til Mico er Promeranian
      3. April😍❤️
      Instagramen min er @selinemari

    22. Hei Therese❤️-
      ~vinterlyd i Stavanger❤️
      ~Mico er hunderasen promeranian❤️
      ~Du er født i måneden april❤️
      ~IG: sofiahansen123❤️

    23. Heii💗
      ~ Du var på vinterlyd i Stavanger💗
      ~ Mico er pomeranian💗
      ~ Du har bursdag i april💗
      ~ IG: Synne_spamm💗

    24. Heii Therese💗
      ~ Du var på vinterlyd i Stavanger💗
      ~ Mico er Pomeranian💗
      ~ Du har bursdag i april💗
      ~ IG: synneokla💗

    25. – Du var på vinterlyd i Stavanger 💖
      – Rasen til Mico er pomeranian 💖
      – Du har bursdag i April 💖

      @tumblr.sena 🎀

    26. Heei❤️
      ~du var på vinterly i Stavanger💗
      ~ du har bursdag i april💪 ( det har eg og )💗
      ~ Mico er ein pomeranian🐶
      ~ Min IG: Ingridlindoe✌️

    27. ~ du var på vinterlyd i Stavanger
      ~du har bursdag i april
      ~pomeranian 💞
      Min IG er: airotcivpriv 😘

    28. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger🌍
      2.April er måneden du har bursdag i😁
      3.Mico er ein pomeranian🐶
      Min IG er :Karolina_emilia

    29. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger
      2. Mico er en pomeranian
      3. Du har bursdag i april (11 april)
      Har lagt det ut på ig (har privatbruker, så sendte på dm)

    30. 1. Du var på vinterlyd i stavanger💋🌸
      2. Mico er ein pomeranian🌸❤️
      3. Du har bursdag i April💋🌸

    31. Du var på vinterlyd i Stavanger ❤️
      Du fyller år i April❤️
      Mico er en pomeranian❤️
      Ig: _emilieskar_

    32. 1)du var på vinterlyd i Stavanger
      2) du har bursdag i april
      3) Mico er en pomeranian
      Min ig er @sidenforprinsessene

    33. 1) Du var på vinterlyd i Stavanger
      2) Du fyller året 11. April
      3) Mico er en pomeranian🐶
      Min IG : flyingsquriell eller randijht ( det er bffen min ) du kan bestemme😻

    34. #Theresesorenesgiveaway 💓💓
      (1) du var på vinterlyd i Stavanger
      (2) hunderasen til mico er pomeranian
      (3) du fyller året i april
      Jeg vil veldig gjerne vinne tingene fordig at jeg ikke har noe av det fra før av og jeg har ønsket det meg veldig veldig lenge💓så jeg håper at jeg vinner✨💛
      INSTAGRAM :theaelise__

    35. 28.03.2015 kl.18:56
      1) Du var i Vinterlyd i Stavanger💘
      2) Du fyller 13 år 11.april💘
      3) Mico er en pomeranian 💘
      Å vinne denne konkurransen hadde gjort denne påsken fantastisk💘jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg har ønsket meg Victoria’s secret parfyme lenge nå💘
      IG:fatima_3112

    36. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger💜
      2. Mico er pomeranian💜
      3. Du har bursdag i April💜
      IG: annatveita

    37. 1. Tror du var på Vinterlyd i Stavanger
      2. Mico er pomeranian
      3. April?❤
      Eg heiter odaeirin på instagram❤

    38. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger❤️
      2. Hunderasen til Miro er pomerainien❤️
      3. Du fyller år I April❤️
      @emilielein

    39. { Du var på vinterlyd i Stavanger}💕
      { Hunderasen til Mico er pomeranian}💕
      { Du fyller år i April}💕

    40. { Du var på vinterlyd i Stavanger}💕
      { Hunderasen til Mico er pomeranian}💕
      { Du fyller år i April}💕
      Instagram: @synnerbor

    41. Du var på vinterlyd i Stavanger💛
      Hunderasen er: pomeranian💛
      Du fyller år i april 💛
      instagram: @emma.loviise02 💛

    42. 1)Du var på ❄️📣 i Stavanger
      2) Du har bursdag i april💐
      3) Mico er en pomeranian🐶
      IG: trh_02

    43. 1. Du var på vinterlyd i Stavanger
      2. Mico er pomeranian
      3. Du fyller år i april💗
      Instagram: @anastasiapriivat💗

    44. Har lagt ut bilde på instagram, svarene også. Men skriver her for det om:
      #1. Du var på vinterlyd i Stavanger
      #2. Du fyller år i april 💓
      #3. Mico er en Pomeranian💕
      Hvorfor jeg vil vinne står også på IG: @theresesorenesfanpage💓 Klem😽

    45. Du var på vinterlyd i Stavanger❤️
      Hunderasen til Mico er pomeranian🐶
      Du fyller året i april❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg