DERE ER FANTASTISKE

Hei alle sammen! I dag har hadde jeg en super morgen, jeg våknet til mange super fine meldinger fra dere! Setter kjempe stor pris på alt dere har skrevet til meg for tiden, blir kjempe glad. Jeg prøver og få svart alle sammen men nå for tiden har jeg fått så mye pga giveawayen og da er det litt vanskelig og svare alle! Men jeg prøver så godt jeg kan, tusen takk for alle som har meldt seg på giveawayen! Kjempe kjekt at dere likte giveawayen min, har planer om flere etter denne.

I går var jeg jo på Amanda sammen med Madelen, og det var veldig kjekt. Først så gikk vi rundt og kikka i minst en time, å begynnte vi å shoppe. Jeg kjøpte bare to ting til giveawayen det var det eneste, siden jeg holder på å spare osv. Men vi stor koste oss, Var et par jenter som kom og tok bilde sammen med meg og det var kjempe kosligt! 

Ha en vidunderlig påske alle sammen, så må dere kose dere! Ikke glem og melde dere på giveawayen.

Er du med i giveawayen? Hva skal du i påsken?

Klem Therese.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg