HOME

Hei alle sammen. Nå har jeg vert hjemme en stund, vi hadde bare en kjapp tur til Ikea. Vi var en stund på Ikea og kjøpte det vi skulle ha, og så gikk vi og spiste på dolly dimples. Jeg kjente jeg var veldig trøtt når jeg kom hjem, så jeg gikk og tok meg en dusj og rett i pysjen. Jeg sov den siste halv timen hjem så tror det er derfor jeg er så trøtt nå, men tror ikke det blir så alt for lenge til jeg går i senga og tar kveld.

Nå sitter jeg og koser meg med kakao, og ser på serie prøver og bli ferdig med serien til påsken er over har lyst og starte på en ny. Har du forslag til meg? Helst en som er på netflix, litt slitsomt og gå på popcorn time hele tiden.

Håper dere har en fin kveld videre.


Hva skal jeg blogge om fremover? Noe spesielt dere vill ha mer av?

Klem Therese..

6 kommentarer
    1. Hei! Veldi glad i bloggen din, kan du legge ut flere diy`s? Veldi kjekt å se på;)) Kan du også legge ut video når du trekker vinneren av giveawayèn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg