UT PÅ TUR ALDRI SUR

Hei folkens! I dag er det en nydelig lørdag her jeg bur, været er helt på topp. I dag til i morgen så skal vi passe på en hund som jeg har visst bilder av før her på bloggen min. Vi passet på han i jula også, da visste jeg et par bilder til dere. Han er beste kompisen til Mico og han heter Simba. Det er så utrolig skjønt og se de sammen, begge to er helt herlige. Jeg og Caroline gikk en tur med de litt etter de hadde levert han her, siden de ville være ute og da gikk vi bare en lang og fin tur sammen med de.

Her ser dere et bilde av disse to skjønnasene. Vi gikk en tur rundt en vann, så det ble litt bading på disse to.

Bilde av meg sammen med disse to herlighetene, kommer til og bli en koselig lørdag med god guttene.

De ble veldig våte, og masse sand på de haha.

Skjønne sammen ikke sant? 


Har du hund? Sist gang du gikk en tur?

Klem Therese..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg