FREDAG WOHO!

Hallo! Nå er det helg nok en gang, tiden går utrolig fort syns jeg! Det er jo faktisk ikke så utrolig lenge til sommer ferie, gleder meg så mye! I dag hadde vi en helt normal dag på skolen, etter skolen var Madelen med meg hjem og vi kom hjem for en stund siden. Jeg og Madelen er faktisk nesten helt like i dag, siden vi har begge samme skjorte som er fra Bikbok.

Vi har spist Taco, og så skal vi sikkert lage video eller noe lignende typsik oss! Det regner utrolig mye ute, så det frister ikke så mye og gå ut å det er utrolig dumt. Jeg skal få prøvet og komme ut med et tips til dere i dag, jeg har fått en del spørsmål om jeg kan legge ut et tips i dag å det skal jeg prøve og få til. Nå skal jeg kose meg sammen med Madelen å nyte fredagen!

Ha en fin dag alle sammen, håper dere koser dere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg