GJØR SKOLEN MER MORRO

// Only.Jenter sitt tips på Instagram

Hallo! Jeg og @Only.jenter på instagram har på en måte inngått et sammarbeid. Jeg skal poste noen av tipsene deres her på bloggen min, mens jeg gir henne creds. Så det vil komme ut tips en gang i uken. Denne gangen skal jeg gi dere et tips til å gjøre skolen mer morro. Jeg har brukt dette tipset selv og jeg synest faktisk at det har funket bra. 

– Ha alltid på gode og komfortable klær som du selv liker. For starmme klær kan påvirke skolearbeidet.

– For dere som får lov å ha med mobil/ipad/pc osv så er det veldig lurt å legge vekk alt Mobil/Ipad osv.. Det kan bli veldig distraherende.

– Få energi før en prøve! Da varer den ca. til og etter der du blir sliten.

– Bruk masse farger både når du gjør oppgavene dine og på bokbindet! Kanskje kjøp deg noen freshe tusjer som du kan pynte med. Alt frister mye mer da. Jeg elsker å pynte og sånt på bøkene!

(Collage lagd av meg, men bilder fra Google.no)

– Ha en frisk og god matpakke med deg, og samme med drikke! Ha en fin flaske og matboks. (Sparer penger og av å ikke kjøpe i kantina)

– Ha oversikt over alt skoleting! Alle bøkene skal være tilgjengelig hele tiden.

– Det er alltid mye enklere å ha organisert seg! Lag Diy´s til å bruke som oppbevaring i skap og sekk.

Dette var alle tipsene! Jeg anbefaler dere å følge @Only.Jenter på Instagram for enda flere gode tips. Dette er en av mine favoritt tips bruker.

Likte du dette tipset?

Klem Therese.

11 kommentarer
    1. Hello! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og du har en utrolig fin blogg! Kommer helt klar til å følge deg videre, og kommentere innleggene dine.
      så hadde blidt kjempeglad for kommentar tilbake<3
      PS legg meg til som venn så legger jeg deg til<3

    2. Ja, jeg likte det. Jeg har sikkert følgt henne før med, nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bare følge privatbrukerer på privakbrukeren min. <3
      Ta gjerne en titt inn om på bloggen min. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg