VIDEOFY MEET-UP

Hei alle sammen! I dag var jeg på Meet-up med noen andre”kjente” videofyere som bur her i nærheten. Koste meg utrolig mye, vi gjorde masse kjekt! Blant annet at vi lagde forskjellige videoer, tok bilde å snakket en del. Vi hoppet også på trampolinen i slutten, og Victoria&Sofie lærte meg baklengs salto! 

Vi spiste pizzaboller, og spiste masse snop/chips. Vi lagde 3-4 videoer husker ikke hvor mage det var igjen. Men jeg tror alle koste seg, og hadde det kjekt. Vi får se om vi gjør det igjen, men det var såå gøy! Jeg kommer til og legge ut en Vlog på videofy ,så viss dere vil se den så heter jeg Theresesorenes der. Gjerne følg meg der for andre videoer som ikke kommer her på bloggen.

For dere som ikke vet hva videofy er, så er det en app på mobil/ipad så man kan se på videoer. Nesten litt sånn som Youtube bare mindre versjon.

Her ser dere bilder av den fine gjengen.

– TULLEBILDE –

Hva har du brukt dagen din på?

Klem Therese.

8 kommentarer
    1. Ane Karine Mei Estil: Videofy er veldig enkelt når du har lært deg det først. Jeg kommer til og tagge de i videoen jeg legger ut i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg