VIDEO-ONSDAG

Hei alle sammen. Dere har kanskje skjønt at jeg har startet med noe som jeg har valgt og kalle video-onsdag siden jeg skal komme ut med video her på bloggen hver onsdag. Mange gir meg video forslag på forskjellige steder, men for og gjøre det mest ryddig vil jeg at dere skal heller kommer med videoforslag under dette innlegget! Sånn at det skal bli enklere for meg og finne det igjen!

Så gjerne kom med mange videoforslag, helst videoer som du kunne ønske deg og tror kunne vert noe kjekt og se på! I morgen kommer det en ny video her på bloggen, og det er ikke en hemmelighet at det er en Room tour. Skal få til en Room decor (DIY) snart, men jeg ville først ha en Room tour.

 

Denne super fine collagen er fra We Heart it, å den er bare elsk!

Klem Therese.

8 kommentarer
    1. det hadde vert kult med innkjøpsvideo og “me” in 60sek”
      du er super søt, elsker bloggen din!

    2. Hei, først må eg bare sei at eg elske bloggen din!😍😍
      Kanskje ein fritidsvideo😍💕😏👍🏻
      Eller ein video når du går tur me hunden din💕😍
      Vett de ikke hva brae men ja….😂 ……hvert et forsøk😂😍💕❤️Ha ein fin kveld videre😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg