MÅNEDENS GLOSSYBOX

Heii alle sammen ♥ I april så melte jeg meg inn i glossbox, altså at jeg abonnerer på det (dette er ikke et sponset innlegg). Jeg var med i Girl:IT før men nå er det ikke noe for meg lenger, og da byttet jeg til Glossybox. Jeg er jo veldig glad i skjønnhet/sminke så det passet egentlig ganske bra for meg. Jeg ble utrolig fornøyd med det som kom i esken i dag. I glossybox så får du fem skjønnhets produkter hver måned for 179kr. 


Her ser der alt jeg fikk i denne pakken, jeg har ikke testet det ut enda men det kommer jeg nok til å gjøre. HER kommer dere forresten til fremsiden til glossybox. Jeg kan anbefale dere og abonnere på glossybox, viss dere er interesserer dere innom for dette.

 Eyeshadow – Nail polish – Lipstick – Reflash (eyelashes)

Så fikk jeg også noen prøver fra Loreal Paris sin skin perfect (dagkrem). Den skal jeg teste ut i dag, og fremover.

Vil dere at jeg skal ha månedens glossybox hver måned?

Klem Therese.

11 kommentarer

Siste innlegg