GIRLSNIGHT

Hei alle mine herlige! Det ble en veldig sen oppdatering, fordi jeg å Ida ble veldig opptatte med noe annet. Jeg og Ida var først på Amanda å shoppet litt, jeg kjøpte både en shorts (den jeg har på bilde fra Cubus) litt sminke, og kne-sokker. Ida kjøpte også veldig mye fint, vi begge ble veldig fornøyde! 

Vi var også og handlet litt til kvelden sammen med pappa, vi kjøpte masse snop/chips/barne champagne. Vi har tatt en del veldig søte bilder sammen, under innlegget ser dere noen av de. Det var utrolig godt og være sammen med jenta mi igjen, siden vi har ikke så utrolig mye tid til hverandre sammen som jeg sa tidligere. Jeg og Ida har koset oss kjempe masse denne kvelden, å blir sikkert mye mer i morgen også.

I morgen har jeg og Ida også planer om og ta noen kule bilder, som dere får se i morgen! Gleder meg til og se hvordan de blir, for tror de kommer til og bli litt stilige.

Hva har du brukt denne fine fredagen på?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg