SHEINSIDE GIVEAWAY

// Samarbeid med Sheinside.com

Hei alle sammen, i dag har jeg tenkt og sette i gang en konkurranse samarbeid med Sheinside. Dere vet jo at jeg liker sheinside utrolig godt, hver gang jeg har fått klær fra de har jeg alltid vært fornøyd å jeg gleder meg alltid til de nye klærne skal komme! Derfor tenkte jeg det hadde vert kjekt for dere med en konkurranse, og det dere kan vinne er 50$ i kupongkode. Håper så mange av dere deltar!

DETTE ER REGLENE:

 Gå og registrer dere hos Sheinside.com, veldig enkelt å gjøre. HER kommer dere direkte til der dere registrerer dere.

 Like sheinside sin side på Facebook, HER kommer dere dirke til siden deres.

 Legge igjen en kommentar under dette innlegget at dere har gjort alle reglene, å skriv samme E-post som dere registrerte dere med hos Sheinside. Veldig viktig at dere har med den samme som dere registrerte dere med.

Denne konkurransen kommer jeg til å holde på med i to uker, så gjerne del denne videre så andre kan bli med 🙂

HER SER DERE TIDELIGE KLESPLAGG JEG HAR FÅTT FRA DE.

HER SER DERE NOEN ANDRE PRODUKTER SOM SHEINSIDE HAR.


HERHERHER, finner dere de forskjellige produktene.

Håper så mange av dere blir med i denne konkurransen, å gjerne del denne konkurransen videre på Instagram/Facebook for å få flere med.

Klem Therese.

24 kommentarer

Siste innlegg