HAIR & MAKEUP & OUTFIT

Hei alle sammen! I dag er det endelig tid for video-onsdag, i dag har jeg tenkt og ha en video som jeg ikke har hatt her på bloggen før. Jeg reiser jo på klassetur i morgen og da har jeg tenkt å lage Vlog av de dagene jeg er der, det er bare fra Torsdag til Fredag. Jeg tror det kommer til å blir veldig kjekt. Denne videoen som jeg laget i dag får dere både se en lett makeup look, veldig lett hår style og en fin outift! Håper dere liker videoen, og gjerne si i fra viss dere vil ha flere sånne videoer som dette.

Husk og sett på den beste kvaliteten på videoen for best mulig kvalitet.

u081ZWd7Xoo
2 kommentarer
    1. Hei Therese
      Du er et supert forbilde Vertfall for meg
      Du er et bra design bra blogg og alt sånt
      Det hadde vært en drøm om du kunne lese bloggen min

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg