Ny header

Hei. I går kveld fikk jeg en ny header her på blogen, og det er selvfølgelig laget av nydelige Ane Karine! Det er Ane Karine som har laget designet mitt også, hun er en super god blogger syns vertfall jeg. Jeg leser bloggen hennes når jeg får tid, og hun tar utrolig fine bilder og har en super Youtube kanal som dere absolutt burde sjekke ut! Dere må ikke glemme å abonnere og legge igjen en tommel/kommentar på videoene hennes. Hun legger ut alt fra bakevideoer til sminkevideoer, det er så utrolig mye å se på. Når jeg ser at hun har postet en ny video er det første jeg gjør og går å ser den. HER kommer dere direkte til Youtube kanalen hennes.

Her ser dere headeren hun laget denne gangen (jeg ønsket en veldig enkel denne gangen).

Ane Karine har postet et innlegg om hvordan du kan bestille header/design til din blogg. Jeg anbefaler dere virkelig å sjekke det ut for hun er super flink syns vertfall jeg. Jeg syns at headeren passet mye bedre designet nå, siden den passet veldig bra til fargene jeg har på designet.

Hva syns du om headeren min nå?

Klem Therese.

5 kommentarer
    1. Så utrolig fin blogg du har, veldig fint innlegg!
      jeg har skrevet noen gode tips på min blogg hvordan du kan få flere lesere på din blogg, hadde blitt glad om du skjekket dem ut og gjerne lå igjen en kommentar hva du synes om dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg