Black and White


// Topp: Shein // Bukse: Bikbok // Sko: Dr.martens // Veske: Bikbok //

Heii alle sammen ♥ I dag har jeg ryddet i arkivet på bloggen, og jeg har slettet så utrolig mye! Jeg har også slettet utrolig mange kategorier på bloggen også, siden før når jeg var “liten” så hadde jeg en kategori for hvert innlegg.. Jeg kan ikke si at jeg tenkte meg om der og da, jeg skal fortsette litt med å rydde på bloggen sånn at det blir lettere for dere å finne frem viss dere leter etter noen innlegg eller lignende. Jeg har nesten ingen planer i dag, jeg har egentlig bare tenkt å slappe av og kanskje se på serie og rydde på romme.. Hvor ofte skriver jeg ikke her på bloggen at jeg skal rydde romme haha! Men vertfall jeg har tenkt og slappe litt av i dag og ikke gjøre så utrolig mye. Viss dere har noen innlegg dere ønsker i sommer, skriv skriv skriv i kommentarfelte 🙂

Håper dere får en fin dag! ♥ 

5 kommentarer

Siste innlegg