MY EVERYDAY MAKEUP

Heii alle sammen! I dag tenkte jeg å komme med en video til, selv om det ikke er video-onsdag. Det er jo sommerferie nå og da har jeg bedre tid, så de kommer nok mer videoer enn vanlig det er ikke alle som kommer på bloggen. Derfor viss dere ønsker å se flere videoer av meg så abonner på kanalen min vel, så får du påminnelse hver gang jeg kommer ut med en video og videoene kommer først ut der før den havner på bloggen. Men vertfall håper dere liker denne videoen her! Denne er veldig etterspurt!

Husk å sett på best mulig kvalitet, det gjør dere på det lille tannhjulet i hjørne.

14 kommentarer
    1. Hei, eg o har slitt veldig me urein hud, og huden min ble så mye bedre når eg begynte me en krem under foundation/pudder😍❤️
      Eg elske bloggen din og du e ett STORT forbilde!!😍😍
      Eg bare ELSKE an!😍😍😍😅

    2. Hei fineste deg! Jeg ogå sliter med uren hud, jeg ble født med det… Jeg har aldri prøvd din sminkemåte jeg har prøvd å ignorere det. Men nå har jeg vist denne videoen tl mamma som ble 100% enig med meg at hun kjøper sminke til meg. 🙂

      Et lite spørsmål… Hvordan spørte du foreldrene dine om å lage blogg?

    3. Jeg sleit med urenhet før. Men så begynte jeg med hearbelife sine kremer og sprayet til huden. Da gikk alt vekk. Jeg anbefaler deg veldig og prøve det. Du tar det morgen og kveld helt til de er tomme så kjøper du nye. De er litt dyre tror jeg men de er veldig gode.

    4. Sliter med urenhud jeg også .. Du kan gå til legen å få en resept på en krem, og denne funker veldig veldig bra på meg :))

    5. Hvis du sliter med urenheter kan du prøve en ansiktsmaske:
      Du trenger:
      1ss flytende honning
      Saften av en halv lime
      3ss youghurt naturell
      Eggehvite av et egg
      Bland alt sammen og la det virke i 15 min

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg