29.06.2015

Heia folkens!! ♥

Ikke sant det er deilig med sommerferie? Jeg har ikke fått sommer feelingen enda da, men den kommer sikkert snart. Det skal bli 28-30 grader her denne uken, det skal bli godt med varme haha. I dag så jeg og Ida kanskje planer om og overnatting, hos en av oss vi har ikke bestemt hos hvem enda. Det blir veldig godt og være sammen med Ida igjen, det sier jeg sikkert vær gang jeg skal ha overnatting av hun men jeg ser hun ikke så ofte som før! Men snart skal vi på ferie til England sammen, og det kommer sikkert til å bli fantastisk! Gleder meg utrolig masse, forresten mange så spurte når jeg reiser og det er 7 juli.

Men jeg lurte på en ting, Hva ønsker dere fremover i sommer på bloggen min? Her snakker jeg om innlegg, og ikke videoer. Det er typisk når jeg spør etter hva dere ønsker av innlegg, så får jeg masseee video forslag hehe. Jeg lurer på hva dere ønsker mer av i sommer på bloggen. Bare skriv masse forslag, Skriv skriv skriv! Jeg tar i mot alle forslag dere kommer med! Dere lurte sikker på hvorfor jeg postet videoer i går også? Det er fordi jeg skal begynne å legge ut mer videoer siden det er ferie, og da har jeg alltid tid til å lage litt mer videoer. Jeg kommer ikke til å poste alle videoene her, så viss du ønsker å se flere videoer av meg så kan det være lurt å abonnere på kanalen min HER. Da får dere mail når jeg poster ny video hver gang, Håper dere liker videoene jeg kommer med da ♥

Håper dere får en fantastisk sommer og kos dere masse!!

// Genser: Cubus // Bukse: Shein //

Hva vil du se fremover på bloggen min?

Klem Therese.

7 kommentarer
    1. Du kunne hatt et innlegg av hvor du skal i sommer. Eller inspirasjon fra shein/romwe. Eller du kan ha outift tips💚

    2. Summer outfits (dine er jo alltid så fine), innkjøp (om du har vært ute på shopping, dine sommer must haves, dine wanties, enkle hårfrisyrer til sommeren☺️ Liker utrolig godt innleggene dine, de er så varierte fra dag til dag❤️

    3. Bare hyggelig Therese! Tenkte en ting til: du som går på cheer kan vel turne. Så du kan ha tips til flikk flakk osv👑👑 går på turn, så det er fint og få litt tips iblant

    4. Månedens favoritter er også gøy, lifehacks, sminkelooker (du har hatt et sånn innlegg før)
      Du er så flink😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg