Hair tutorial #1

Heia Folkens!

I dag har jeg tenkt å vise dere en super fin og enkel hestehale, den er ikke helt lik den vanlige. Jeg liker denne hestehalen mye bedre enn den vanlige, så jeg anbefaler dere å teste denne ut! Det er på en måte en hestehale, som ser ut som den ikke har strikk i seg. Den kan brukes til alle antrekk, og perfekt til hverdag der du vil gjøre noe enkelt med håret ditt. Derfor anbefaler jeg dere å teste denne ut, den kan være litt vrien i starten men så blir den veldig lett når du først har lært deg denne. Dette innlegget blir et lite hair tutorial innlegg, viss dere likte dette innlegget så tell me 🙂

1. Børst gjennom håret ditt til det er helt glatt


2. Samle håret, til en “hestehale”, denne hestehalen må være litt høy for at den skal bli pen.

 

3.Ta en strikk i hestehalen din, husk at hestehalen må være litt høy.

 

4. Så tar du litt hår fra hestehalen din, ikke så mye men litt. (Skal kunne dekke strikken) Ser på bilde hvor mye jeg tok.

 

5. Nå snurrer du dette rundt strikken/hestehalen din, gjør det litt stramt for å få det penest mulig.

 

6. Til slutt så setter du på 1-2 fliseklemmer der du stoppet, husk at det må være litt stramt for å holde seg lenger og for å bli penere.

 

Da var du ferdig! Ble den ikke fin?

Likte du denne hestehalen? Skal jeg ha flere slike innlegg som dette i sommer?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg