New in from romwe

/ Sponset innlegg

Hallo folkens!

I går kveld fikk jeg nok en gang en pakke, men denne gangen fra Romwe. Jeg fikk en genser, to t-skjorter og et sett med sminkekoster hva mer kan jeg ønske meg hehe. Jeg ble stor fornøyd hvert fall! Det enste som var litt dumt var at T-skjortene var litt for store til meg men jeg vokser nok inn i de etter hvert. Viss du ikke har tatt en titt innom Romwe før så anbefaler jeg deg virkelig og gjøre dette! De har utrolig masse fint og masse forskjellig, og det er helt helt trygt og bestille derfra ♥

  

HER // finner dere dette settet med sminkekoster. Jeg har enda ikke testet disse ut enda, men de ser helt greie ut. Jeg tror ikke de er de beste akkurat, men jeg tror de er helt greie. Jeg kan komme med en tilbakemelding på de senere viss dere er interesserte.

HER // finner dere denne super deilige collage genseren. Denne collage genseren her er utrolig deilig! Jeg elsker den virkelig, og det som står på den syns jeg var sikkelig kult hehe.


HER // finner dere denne super fine enkle t-skjorten. Denne er super enkel og kan virkelig passe til alt, hvor bedre blir det? 🙂

HER // finner dere denne super søte t-skjorten. I´m in love, mhm du hørte det jeg elsker virkelig denne her.

Klem ♥

10 kommentarer

Siste innlegg