Spørsmål & svar – Runde 1

Heisann. 

Jeg har tenkt å svare på noen spørsmål så jeg har fått fra dere! jeg svarer ofte i kommentarfeltet når det kommer spørsmål der, men jeg får ofte det samme spørsmålet. Derfor har jeg tenkt og ha en del spørsmål og svar runder, viss du har spørsmål så stil i kommentarfeltet så svarer jeg kanskje på det neste gang ♥ Håper du får svar på det du vil.

1. Kunne du blitt venn med en annen blogger?

Svar: Ja! Jeg er veldig åpen for å bli venn med en annen blogger, jeg er venn med andre bloggere fra før av. Det er veldig lett og snakke med andre bloggere, for de vet på en måte hvordan du har det siden det er samme hobby dere driver med.

2. Hvilket program bruker du for å redigere videoene dine?

Svar: Jeg bruker Imovie, og på thumbernailen (forside bildet) bruker jeg picmonkey. Jeg har kjøpt full versjon va picmonkey, men gratis versjonen funker fett!

3. Har du kjæreste, og viss du har kan du lage en video der han sminker deg?

Svar: Ja, jeg har kjæreste (1 måned i morgen siden vi offisielt ble sammen). Viss han har lyst å være med på en video kan vi sikkert fikse det!

4. Liker du marcus og martinus?

Svar: Jeg er ikke MM-er som de kaller seg, men jeg kan godt høre på musikken deres også er de utrolig søte ikke minst! To herlige gutter ♥

5. Hva tenker du når fans kommer bort og spør om bilde?

Svar: Jeg blir jo veldig glad alltid! Det er alltid kjekt og få hilse på dere, så det er bare til og komme bort.

6. Kan du lage en “every day makeup”?

Svar: JA! Jeg har faktisk endret den nå etter jeg kom hjem fra England, så det kan jeg godt.

7. Når begynte du med sminke?

Svar: Jeg begynte med mascara i 6.klasse men begynte ikke skikkelig før i 7.klasse. Men jeg syns det er litt dumt når jeg ser at folk kommenterer sånn “du bruker alt for mye sminke” og “du er for liten for sminke” siden det er jo forskjell til person til person hva de syns er tidlig og ikke. Jeg syns alle skal få begynne med sminke når de føler jeg klar, og starte med litt og litt. 

8. Når kommer innkjøps videoen fra England?

Svar: Jeg holder på med den! Jeg prøver og gjøre den så bra som mulig, men jeg kan prøve å få den til i morgen.

Klem ♥

3 kommentarer
    1. så glad får at du svarte på spørsmålet mitt,har så lyst til og bli bloggvennen din men tror du syntes jeg er litt plagsom siden jeg har sendt deg så mange direkter,det hadde vært så kult og bli venn med en som er samme kull og bursdag samme månde.Du tror sikkert at jeg bare leter etter leser fra deg men jeg vil ha en venn som fårstår hva jeg driver med og kan snakke sammen om ting.
      hilsen isabella

    2. Bra innlegg Therese! 🙂
      Har også veldig lyst på bloggvenner jeg og, siden nesten ingen av vennene mine skjønner helt hvorfor jeg blogger og blir litt irriterte over hvor mye tid jeg bruker på bloggen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg