England Haul 2k15

Hallo!

I dag er endelig videoen klar, jeg har totalt redigert den tre ganger siden det har skjedd feil to ganger men til slutt fikk jeg det endelig til. Viss dere har spørsmål om enten pris eller hvor noe er fra så er det bare til å stille i kommentarfeltet, jeg husker ikke pris på alt men håper dere liker det uansett. Jeg håper videoen faller i smak hos dere, og gjerne gå og abonner meg på youtube HER. Enjoy ♥

Husk å sett på best mulig kvalitet, det gjør dere på det lille tannhjulet i hjørne.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg