Tips til serier du kan se

Hei dere.

I det siste nå har jeg utrolig mye motivasjon til å blogge, men jeg har et lite problem jeg vet ikke alltid helt hva jeg skal blogge om. Jeg hadde derfor blitt veldig glad om du kanskje hadde lagt igjen en kommentar om hva du liker at jeg blogger om. Jeg har hvert fall tenkt å dele et lite tips med dere i dag. Jeg er jo en person som elsker å se på serier. Jeg elsker å sette meg til rette og finne frem enten pc eller ipaden og se på serier og kanskje finne meg noe godt å spise.

PRISON BREAK – Dette er min favorite series over alle serier! Jeg elsker denne serien over alt på jord, jeg anbefaler denne til dere som liker action/spenning filmer/serier. Jeg har sett denne serien flere ganger. Prison break handler om Micheal Scofield som har en bror som er i fengsel som heter Lincoln borrows som sitter i fengsel og han skal henrettels for drap. Micheal gjør alt for å redde broren sin, og havner i fengsel selv for å prøve å rane en bank. Men egentlig gjør han dette bare for å redde broren sin. Micheal har tideligere tatovert tegningene av Fox rivers (fengselet) på kroppen sin.  Vil du se hvordan dette ender? Gå på netflix da vel og se på Prison break. Denne er egentlig 15+, så kan være lurt å se trailer på sesong en HER.

PRETTY LITTLE LIARES – wow, denne serien er så utrolig kjekk og spennende! Jeg elsker denne serien, kan være at en del av dere har sett denne også. Denne handler hvert fall om fem bestevenninner Alison, Spencer, Emily, Hanna og Aria. De har jentekeld på en låve og drikker, så sovner de alle og Alison forsvinner og Spencer våknet å hørte at Alison skrike. Etter et år har de forsatt ikke funent noe om forsvinngen av jenta, jentene (spencer, hannna, aria, emily) begynner og få meldinger av noen så kaller seg A. Denne finner dere også på netflix men ikke alle sensongene, HER finner dere traileren.

WHITE COLLAR – Denne var jeg helt sinnsykt hektet på før, denne er utrolig kjekk! Denne børr dere så få med dere. White collar handler hvertfall om storsvindleren Neal Caffrey, som prøver å rømme fra fengselet etter fire års soning for å finne sin store kjærlighet Kate. Neal blir tatt etter av og ha rømt ut av fengselet, og havner i “varetekt” hos FBI-agenten Peter burke så da må Neal gå med en fotlenke så Peter kan se hvor Neal går. Neal sjarmerer alle og da mener jeg alle med sitt flotte utsende, personligheten, veldig smart. Jeg anbefaler dere denne sterkt. HER finner dere trailer.

THE VAMPIRE DIARES – Dette er en av mine favroitter, kunne ikke levd uten denne. Dette handler om to vampyr brødre Stefan Salvatore og Damon Salvatore. De er flere år hundre gamle, og de er endelig tilbake i mystic falls og der møter Stefan sin store kjærlighet Elena gilbert som er en dobbelt gjenger av sin tideligere store kjærlighet Kathrine Pierce. Han beksytter henne utrolig godt, og Damon faller også for Elena og dette går veldig i surr for Elena. Det er også noen varulver og viss de blir bitt av vampyrer så kan de dø, viss de ikke får blod fra den oppringelene vampyren/varulven og omvendt. Det skjer så utrolig mye i denne serien så anbefaler dere og se traileren HER.

Det var ikke så utrolig mange serier denne gangen, men det var hvert fall noen så håper dere liker de ♥ Klem.

13 kommentarer
    1. Jeg kan nesten kalle deg Twins 🙂 Jeg liker alle de seriene du liker (eller hvert fall de)! Ønsker deg en fin dag.

    2. et ønske til hva du kan blogge om er å ha litt oftere bloggvideoer der du for eksempel kan vise frem alle dine klær eller dine favorittklær, vise alle dine VS produkter og gjerne vise hvilke som er dine favoritter og hvor de ble kjøpt og hvor mye de kostet, ha også en klipp om din instagram om hva du liker å poste ut og hvorfor og gjerne plukke ut dine favorittfølgerer som du følger der og gjerne si hvorfor du følger dem, lage også en klipp om hva du skal til høs og jul 🙂
      hilden Silje Therese Pederden

    3. kom også på en ting til som du kan eventuelt videoblogge om å si noe om hvordan man kan få flere følgerer og likes på instagram dersom du vet.
      hilsen Silje Therese Pedersen

    4. Din ønskeliste for tiden, sminkelooker noe som du er så utrolig flink på, månedens favoritter innlegg, outfits, dine 5 favoritt plagg for tiden, dine favoritt body mister fra VS☺️

    5. Hei Therese, det er meg fra snap og jeg lurte på om du hadde sett orange is the New black eller Unbreakable.💖 jeg er din største fan😅💖☺️

    6. Jeg lurer på noen og jeg håper du svarer:)
      Kjenner du Jennie sofie? Vis du ikke kjenner henne er du en fan? Jeg digger henne og jeg synes hun minner meg litt om deg:) (Det er en posetiv ting!)

    7. Maya: hei maya! Nei, jeg kjenner ikke Jennie. Jeg er ikke spesiell fan av noen bloggere, men jeg liker og lese mange blogger og jeg leser Jennie sin også. Hun er en super jente og veldig flink blogger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg