New in from Shein

/ Sponset

Hallo.

I går kom jeg hjem etter en god tur med Mico, var utrolig stygt vær ute! Det regnet så utrolig mye, kan ikke si at jeg smilte så mye da hehe. Men når jeg kom hjem så var det en pakke til meg fra Shein! Da fikk jeg smilet på plass igjen hehe. Woho, denne pakken har jeg vært utrolig spendt på og endelig kom den. Det ene jeg fikk er et sett altså to deler, det ene er en shorts med en topp og de to hører sammen. Dette settet har utrolig mange bloggere nå føler jeg, derfor måtte jeg bare teste det ut selv hehe! Det er var så utrolig behagelig sett, og utrolig fint med en fresh blå farge! Dette kommer til å bli masse brukt fremover kan jeg tenke meg, håper bare på mer sol nå, slik at jeg får brukt det siste delen av sommerferien.

Jeg fikk også en super herlig bukse! Jeg har fått en lignende før i hvit og det er en av mine favoritt bukser, så derfor måtte jeg bare ha meg en i svart også. Buksen er en ripped jeans, den har masse tøffe hull på seg, og jeg er helt forelsket i sånne bukser som dette. Dere har kanskje sitt at jeg liker veldig gått bukser med hull i. Jeg må bare si sånn som jeg har sagt før det er 110% trygt å bestille fra Shein, og jeg kan anbefale dere å sjekke ut nettbutikken deres! De har så utrolig masse stiligt.

HER / Jeg elsker denne her over alt på jord nå hehe! Dette er mitt favoritt plagg for tiden, dette settet kommer til å bli masse brukt fremover vedder jeg på!

HER / Hvor stilig er ikke denne buksen her da? Denne er så utrolig behagelig på, også ser den jo helt fantastisk på! Bedre blir det ikke hehe.

Klem ♥

10 kommentarer

Siste innlegg