Tilbake til hverdagen

Heisann igjen folkens!

I morgen blir det på en måte helt tilbake til hverdagen, siden sist uke var det bare to skole dager. Men i morgen begynner vi på fullt, jeg kan ikke si at jeg gleder meg så utrolig mye til skolen og lekser. Men vennene mine der i mot, er jeg veldig gira på å se de igjen etter denne korte helga. Jeg har jo sett en del av de i helga også, men alltid godt å se de igjen, eller hva? Jeg skal faktisk ha videoer hver Tiirsdag og Lørdag fremover, jeg ska hvertfall prøve!

Jeg skal prøve å få fart på Youtuben min så derfor bestemte jeg meg for å legge ut videoer hver Tirsdag og Lørdag. Det tror jeg faktisk blir veldig bra! Siden dere ønsker flere videoer, og jeg syns det bare er super gøy å spille inn videoer å redigere. Nå har dere noe å glede dere til hver Tirsdag og Lørdag! I dag skal jeg faktisk spille inn en del videoer til dere, jeg har allerede spilt inn en hverdags sminkevideo siden den er veldig ettrspurt hos dere. Jeg har også tatt noen screenshouts i videoen som dere ser bilder av i dette innlegget. Det er også helt utorlig nydelig vær ute, derfor skal jeg ta meg en is og sitte ute å nyte været. 

Ha en utrolig nydelig Søndag! ♥

er here like gira som meg på flere videoer i uken?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg