New in from Romwe (!!)

sponset

Hallo alle sammen!

Gjett hva! Jeg fikk nok en gang en pakke fra Romwe! Denne gangen var jeg også utrolig fornøyd, men jeg er kanskje mest fornøyd med denne pakken til nå (?). Jeg ble hertfall utrolig glad! Det ble jeg. Jeg fikk kjempe masse fint, denne gangen har jeg testet de litt ut litt mer så derfor kan jeg fortelle litt mer til dere. Det jeg fikk denne gangen er et sett med sminkekoster i en annen fagre, stilig farge! Jeg fikk også et par sko som jeg har forelsket meg i og kommer til å blir brukt super mye hos meg! Jeg fikk også en super pen.

HER finner dere disse sminkekostene – Disse har jeg fra før av som jeg også har fått fra Romwe. De er ikke de beste viss jeg skal være helt ærlig! Men de funker veldig bra, det er noen av kostene som jeg føler “spiser” opp produktet. Men mange av de funker helt supert, og jeg bruker super mange av de til hverdag. Jeg kan absolutt anbefale de til noen nybegynner med sminke, som bare ønsker seg et sett så er dette supert å bar teste ut. Det er jo forskjellig til hva en person syns da. Det er jo tross alt 32 (!!!!!!) koster. hvorfor ikke liksom? Jeg har hvertfall vært ganske fornøyd med disse.

HER finner dere disse tøffe skoene – Disse brukte jeg faktisk på skolen. Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle bli så fornøyd med disse, men de er så elsk i virkeligheten. De var utrolig tøffe! Spesielt til det jeg hadde på meg i dag, syns hvertfall jeg. Alle har jo en forskjellig smak. Men jeg syns hvertfall disse var veldig behagelige å gå i, jeg likte faktisk disse bedre en de jeg fikk sist gang. Disse hadde mye bedre stoff osv inne i skoen. Jeg likte også utrolig godt designet på skoen. De er også utrolig høye, så nå er jeg noen cm høyere (haha!).


HER finner dere denne pene kjolen! – Jeg syns denne kjolen var utrolig pen, men det som jeg syns var litt minus er at den er litt gjennomsiktig.. Jeg er ikke så fan av sånne kjoler som er gjennomsiktige så andre kan se hele bh’en osv. Men den var utrooolig pen, det skal de ha! Jeg kommer nok til å få bruk for denne videre, kanskje i et selskap? eller lignende. Jeg forelsket meg helt i designet på den! (omg).

Håper du fant noe du likte!

Klem Therese ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg