Ny almankk

sponset almankk

Heisann igjen folkens.

I dag har jeg hatt en veldig rolig dag, jeg har redigert litt på en video, som kommer på Lørdag! Jeg har også filmet inn noen videoer til neste uke. Jeg skulle egentlig poste et 3 outfits for school i dag, men selvfølgelig begynner det å hølje ned regn da jeg er på vei ut dørene.. typsik. Jeg får nok ta det en dag det er penere vær, regn er virkelig et mareritt for en blogger! Da må du liksom holde deg innedørs med bilder, det er alltid best ute syns hvertfall jeg!

Men gjett hva jeg fikk i posten i dag da, jeg fikk almanakken min! Jeg har enda ikke skrevet på bloggen her hvem som vant konkurransen min, og det var en jente som heter Elise. Jeg gjorde det offiselt på instagram, med en gang vinneren var kåret. Jeg ble utrolig fornøyd med min almankk, så viss du er usikker på om du skal kjøpe eller ikke så anbefaler jeg deg. De hjelper deg utrolig mye til å passe på for eksempel når en prøve er, kanskje om lesker osv. PERFEKT FOR SKOLEN/JOBB. Jeg skriver også hva jeg skal blogge om de forskjellige dagene, for å kunne spare litt tid. 

Jeg tror jeg kommer til å få bruk for min almankk en god del videre i år. Noe som jeg også syns var super bra med personlig almankk sin side er at du kan bestemme når almankken din skal ha startmåned. genialt. Det er også super fint at du kan deisgne den helt selv, jeg fant en qoute til baksiden om livet og lagde en collage til fremsiden. Jeg brukte en app som heter Phonto på telefonen. For dere som lurer har jeg størrelsen medium, det er en utrolig fin størrelse og passelig. Jeg er virkelig forelsket i min almankk hehe.

 

Hva syns du om min almanakk? Har du en selv fra personlig almankk?

Klem Therese ♥

8 kommentarer
    1. Hei! Så fin & inspirerende blogg du har 🙂 Vi hadde blitt glad vist du ville sjekke oss ut på instagram <3

    2. Så utrolig fin den var, hvordan fikk du til å lage den i midten? Den var utrolig fin med hjerter i og alt <3 hva trykket du på i appen for å få den sånn? Takk for svar op forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg