Nytt fra Shein

sponset klær


HER – finner dere leopard kjolen, som jeg fikk fra Shein i dag!


HER -finner dere denne super fine cardigan.

Heisann dere.

I dag mottok jeg nok en pakke fra Shein, super kjekt å få en pakke fra de nok en gang. Denne gangen fikk jeg en cardigan/jakke fra de som var grå, den var litt for stor for meg.. Men jeg kan nok vokse meg inn i den. (?) Jeg syns hvertfall den var utrolig pen! Den var også veldig behagelig på, og fargen var også veldig fin og basic. Denne likte jeg utrolig godt, uten om at den er litt for stor.

Jeg fikk også en lignende kjole, jeg har faktisk en lik bare den har et annet design på. Jeg har en fra Wow, og jeg digger disse kjolene utrolig mye! Derfor måtte jeg bare ha meg noen flere, jeg har faktisk forelsket meg i disse kjolene fortiden.  Ikke sant de er tøffe på? Det syns hvertfall jeg. Denne jeg fikk fra Shein er også utrolig tøff! Jeg digger jo leopard mønster på klær, så denne passet meg perfekt. Jeg ble utrolig fornøyd. Det er ingen ting å klage på her. Denne kan jeg si på handa på hjerte å si at jeg elsker. (hehe)

Kunne du tenkt deg noen av disse plaggene? Hva syns du om de?

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg