spørsmålrunde høst

Heisann folkens!

Det er en god stund siden sist spørsmålsrunde. Derfor tenkte jeg å sette igang en ny. Da skal jeg prøve å filme de inn til tirsdag og lørdag neste uke! Jeg får jo hele tiden nye lesere, så derfor tenkte jeg å ha en spørsmålsrunde. Da kan dere bare stille så mange spørsmål dere ønsker i kommentarfeltet! Jeg kommer ikke til å ta sånne spørsmål som jeg har svart på hundre ganger før. Gjerne skriv noen som du tror jeg aldri har svart på før, da blir videoen så mye kjekkere. Håper dere kommer med mange spørsmål.

Jeg har jo en giveaway på gang, som avsluttes i dag. Jeg må bare si tusen takk for alle som deltok i konkurransen! Dessverre så kan jeg bare kåre en vinner, siden det bare er en premie. Men det er heldigvis ikke lenge til neste giveaway (konkurranse). Vinneren av denne konkurransen ble en jente som heter Celine! (@Celinebrem) Gratulerer så utrolig mye til deg, jeg kontakter deg på mail og dm på IG! 

STILL MASSE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET TIL SPØRSMÅLSRUNDEN!

 
/ en liten collage av mine siste instagram updates

Ha en utrolig fin dag alle sammen! ♥

40 kommentarer

Siste innlegg