Nye wanties fra Romwe (!!)

reklame

Heisann igjen folkens.

I dag spurte jeg dere rett og slett på snapchat om hva jeg skulle blogge om, siden jeg ikke kom på noe å blogge om. Dere ønsket visst flere wanties innelgg fra meg, og da tenkte jeg bare hvorfor ikke? Derfor kommer jeg til å vise dere noen wanties fra romwe denne gangen, siden sist visste jeg litt fra bikbok. Romwe er en kless nettside for dere som ikke visste det, og jeg blir altså sponset av de. De selger utrolig masse fint, og mange av klærna har utrolig bra kvalitet men ikke alt. Det er 110% trygt å bestille derfra, så det er en flott side som har rimlige priser for klær.

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

Håper du fant noe du likte! Gjerne legg igjen en kommentar om hva du likte best.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg