New in from romwe (!!)

sponset

Heisann igjen folkens.

Jeg fikk en pakke fra Romwe på fredag, denne kom utrolig kjapt syns jeg! Jeg ble nok så fornøyd med denne pakken også. For de som ikke vet hva Romwe er for noe, så er det en super fin klessnettside som jeg anbefaler dere alle til å sjekke ut! De har masse bra, og alle klærne deres har rimlige priser. Noen av klærne er av bra kvalitet, mens noen er ikke av så bra kvalitet. Men de fleste er av god kvalitet. Det er også kjapp leveringstid syns hevrtfall jeg! Jeg er usikker på frakt, så det må dere nesten sjekke opp i selv. Romwe er ikke en norsk nettside, så derfor tar det ca 1-2uker før du får pakken i posten. Dere finner nettsiden HER.

Genseren – Denne ble jeg veldig glad i med en gang, sidne den var veldig fin! Den satt også ganske fint på, og den var ganske chill. Jeg elsker den rett og slett, denne genseren var skikkelig meg. Jeg kan anbefale den videre til dere. Den har også en ganske rimlig pris. HER, finner dere den.

Joggebuksen – DENNE VAR FANTASTISK! Denne hadde utrolig tøft design, og ikke minst stoffet var utrolig behagelig. Jeg har faktisk brukt den et par ganger allerede, og den har falt godt i smak hos meg. Denne kan jeg også anbefale til dere på det sterkeste. HER, finner dere den.

Boyfriend Jeans – Denne falt ikke så godt i smak hos meg, den var ikke helt meg. Alle har jo forskjellig smak, så kan godt være at noen av dere liker denne bedre enn meg. Den satt ikke så pent på meg heller, så det er også en av grunnene til at jeg ikke likte den så utrolig godt. HER, finner dere den.

Hva syns du plaggene jeg fikk denne gangen?

Klem Therese.

12 kommentarer

Siste innlegg