inspirasjon for høsten

Heiiisann igjen folkens.

I dag har jeg ikke gjort noe spesielt. Det eneste jeg har gjort i dag er å bruke dagen på skole og blogg. Denne uken hadde vi en del lekser, så derfor skal jeg snart sette meg ned for å gjøre siste rest. Vi er nettopp ferdig med nasjonale prøver på skolen og det er så deilig å få det ut av tankene! Jeg har også planlagt noen innlegg til bloggen som kommer til å komme de neste dagene. Hva vil dere at jeg skal blogge om denne høsten?  Gjerne legg igjen en kommentar om hva du ønsker mer av på bloggen min denne høsten! Det er alltid kjekt å få noen ønsker fra dere. Innleggene er nå tross alt til dere.

Det er jo ikke så alt for lenge til høstferie nå heller! Det er en uke igjen i morgen. Kjenner det skal bli godt med en liten feire faktisk. (hehe) Jeg har ikke noen store planer i ferien, men det er alltid noe som dukker opp! Blir mye tid til venner. Dere ser kanskje at jeg har lagt med en collage om høsten med i innlegget? Jeg gleder meg faktisk til høsten, borsett fra regnet! Jeg elsker høsten siden høstfargene på klær osv er så utrolig fine! 

Hva gleder du deg mest til høsten? Gleder du deg til høstferien?

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Innkjøpsvideoer, månedens favoritter og sistertag/bestfriend TAG er videoer/innlegg jeg liker aller best😃
      Dagens outfit er innlegg jeg ikke liker👎🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg