READY FOR BIRTHDAY PARTY

/ Vis dere har merket, så er kamera mitt i ustand derfor skal jeg levere det inn i dag så noen kan få se på det, derfor har det ikke kommet noen videoer denne uken. Jeg håper kamera mitt kommer snart tilbake og at det funker! Jeg bruker foreldrene mitt sitt kamera nå for tiden, så blir ikke så gode bilder.

Topp: Cubus

Skjørt: Tally Weijl

Heisann!

I dag har en av verdens mest herligste jente bursdag! Nemlig min kjære bestevenninne Madelen ♥ Derfor vil jeg bare starte innlegget med, og si gratulerer med dagen kjære deg! Ha en utrolig fin dag sammen med venner og familie, vi har utrolig mange minner sammen og flere skal det bli. Jeg er utrolig glad i deg, og ikke minst stolt av å være din bestevenninne!

Ja, som dere kanskje har skjønt så skal jeg i bursdagsselskap til min venninne Madelen, og jeg gleder meg veldig mye! Jeg tror det blir en fin kveld, og vi kommer sikkert til å finne på en del kjekke ting! Det er egentlig ikke så mye å si, men jeg håper hvertfall dere har en fin uke videre! Og nei, for dere som lurer på om vi har ferie. Vi får høst ferie neste uke, gleder meg mye til ferie nå.

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg