AUTUM WANTIES FROM SHEIN

reklame

HER militær grønn t-shirt  – HER skjerf – HER vinrød chrop top – HER grå/hvit genser – HER militær grønn t-shirt med hull på skuldre – HER hatt – HER går topp.

Heisann igjen folkens!

Det ble dessverre ingen blogging i går på grunn av at jeg måtte øve til en historie prøve til i dag. Men nå er jeg på igjen, men jeg er litt skrivesperre for tiden.. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal blogge om, og jeg føler jeg ikke har hatt så super interessante innlegg for tiden? Men fortell meg hva DU ønsker mer av.  I dag har jeg hvertfall laget en liten collage med noen høst wanties fra Shein. Jeg elsker høst farger, de er så fine! Jeg har egentlig bare lyst å kjøpe alt sammen, siden det ser så fint ut. 

Gjett hva vi har nå da!! Vi har endelig høstferie! Det var så deilig å komme hjem til høstferie i dag, skal bli godt å tilbringe mye tid med venner og familie. Det blir også mye tid til blogging og youtube. Jeg skal få prøvet å filme inn mest mulig videoer denne ferien. Det blir også kanskje noen challenger med venner? 🙂 Noen videoer du ønsker?

Hva syns du om collagen?

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg