Nytt fra Shein (!!!)

sposnet

HER, finner min all time genser nå for tiden! Denne elsker jeg så mye etter jeg fikk den fra Shein.

HER, finner dere dette skjerfet.

HER, finner dere denne tøffe jakken!! 🙂

Såå.. Hva syns du om plaggene denne gangen? Jeg ble godt fornøyd alle plaggene hadde overraskende bra kvalitet, hvertfall genseren og jakken! Kan skryte litt. Den genseren som dere ser lenger oppe, det er min all time favorite nå. Jeg elsker den, og den er så behagelig og ha på. Det som gjør den tøff er at den er løs på sidene.

Jakken er jeg også utrolig fornøyd med, men jeg har ikke fått brukt den så masse til nå. Men jeg liker den også utrolig godt, den er veldig fin til jeans må jeg si. Skjerfet er også ganske fint, men jeg trodde stoffet skulle være annerledes… Så er ikke helt fornøyd med det, men kommer sikkert til å bruke det en gang. Veldig fint hvertfall.

Ja, det er 110% trygt å bestille hos Shein. Mange som spør meg om dette siden de har planer om å handle der. Det er en veldig trygg og bra side. Noen av klærne er bra kvalitet, og noen en ikke så fult så bra. Du må egentlig bare satse når du handler på nett.

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg