UKENS SPØRSMÅL #3

Hvilken mobil har du?

Jeg har en iphone 6.

Hva er ditt favoritt sminke produkt ditt nå for tiden?

Favoritt sminke produktet mitt nå for tiden er hola bronzeren fra benefit.

Hvordan fikk du så mange lesere på bloggen din?

Det er et ganske godt spørsmål egentlig, det tenker jeg egentlig ikke så ofte over. For hvorfor har jeg så mange lesere som jeg har? Jeg tror det er fordi jeg er meg selv, og skriver variert og blogger ofte. Jeg må bare si tusen takk for alle dere som leser bloggen min, dere aner ikke hvor mye jeg settet pris på det.

Hvorfor startet du med Youtube?

Jeg husker egentlig ikke helt, siden det er så pass lenge siden jeg startet med Youtube. Men viss jeg tenker tilbake så tror det var fordi jeg syns det virket kjekt å redigere og lage videoer. Når jeg startet med det så falt det rett og slett bare i smak, og her er jeg i dag.

Kan du ha en video sammen med Sindre?

Det kan jeg sikkert få han med på :)) Noen spesielle videoer dere ønsker fra oss da?

Hva syns du om Shawn Mendens?

WOW! Shawn har en helt utrolig stemme han er utrolig flink også. Jeg digger sangene hans.

 

Hvor mange har du farget håret ditt?

Jeg har farget håret mitt to ganger. 

 

Kan du lage en “produkt jeg har brukt opp video”?

Det kan jeg sikkert få laget en gang. Men jeg må bare få smalet opp da.


Hvilken butikk/nettside liker du best å handle på?

Det må nok være Shein eller Romwe, siden det er veldig billige + de har masse pent!

Har du kjæledyr?

Ja! Jeg har en hund som heter Mico.

Kan du ha en room tour snart?

Hm… Kanskje det.

Hvor mange er dere i din klasse på skolen?

Viss jeg husker rett så er vi 27 elever.

Har du vært i Oslo før?

Ja, det har jeg vært et par ganger og det er kjempe fint der!

Hva syns du om merket Anastasia?

JEG ELSKER ANASTASIA MERKET!!!!

Liker du body mistene fra Victoria secret?

Jeg liker de veldig godt, spesielt Amber romance.

Lurer du på noe til neste ukens spørsmål? som kommer på neste søndag.

6 kommentarer
    1. spørsmål til din neste uke spørsmålsrunde:
      1.ha fikk deg til å blogge?
      2. hva synes dine foreldre om at du blogger og sminker deg?
      3.hvordan får du så mange følgerer på Instagram og får du det av shoutout konkurranser der?
      4. hva skal du til jul og sommer 2016?
      hilsen Silje Therese Pedersen

    2. her er et til spørsmål jeg kom på:
      5. hvor mye kommer portoen på når du bestiller klær hos Sheinside og Romwe?
      6.har du søskenbarn og har de Instagram?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg